Telefonisch & video advies
De huidige situatie is, als gevolg van het Coronavirus, voor iedereen lastig. Persoonlijk contact wordt afgeraden, maar soms is een traplift nú noodzakelijk.
Bij TK Home Solutions helpen we u graag met informatie en eventueel een offerte met behulp moderne hulpmiddelen, waarbij we onze hoge kwaliteit van dienstverlening kunnen garanderen.
Dat kan via een klassiek telefoon gesprek, maar we kunnen hierbij ook, als u dat op prijs stelt, via video (whatsapp, skype …) uw trap bekijken. Op deze wijze kunnen we u een goede indicatie geven van de kosten.
Bel gratis met 0800-5003 en vraag naar de mogelijkheden.
Hoe kan ik me voorbereiden op een telefonisch of video consult?
Voor advies op afstand is het goed als u vooraf de volgende vragen kunt beantwoorden:
- Moet de traplift binnen of buiten worden geïnstalleerd?
- Hoeveel centimeter is mijn trap breed?
- Woon ik in een appartementengebouw of eengezinswoning?
- Hoeveel verdiepingen moet de traplift overbruggen?
- Is het de trap recht, met een bocht, of is het een spiraaltrap?
- Heb ik advies nodig over subsidies?
Heeft u hulp nodig
Dat kan via een klassiek telefoon gesprek, maar we kunnen hierbij ook, als u dat op prijs stelt, via video (whatsapp, skype …) uw trap bekijken en adviseren bij het opmeten. Op dez wijze kunnen we u een goede indicatie geven van de kosten.
Bel gratis met 0800-5003 en vraag naar de mogelijkheden.
Moet ik aanwezig zijn bij het opmeten of het installeren van de traplift?
Het antwoord is nee. Natuurlijk moet u wel aan het begin van de afspraak onze medewerker uw huis binnen laten. Al hier houden we de door het RIVM aanbevolen minimum afstand van 1.5m aan. Zowel bij het opmeten als later bij het installeren van de traplift is uw aanwezigheid niet noodzakelijk.
U kunt de hal of gang verlaten zodra onze medewerker binnen is. Als hij klaar is zal hij natuurlijk uitleggen wat hij gedaan heeft en/of u instrueren in het gebruik van uw nieuwe traplift. Alles op minimaal 1.5 meter afstand, zonder handen te schudden.
Wij garanderen dat alle medewerkers zich gezond voelen en geen klachten hebben voor een persoonlijke afspraak. Daarbij wassen en desinfecteren onze medewerkers hun handen regelmatig.
Wat als ik me plotseling ziek voel?
Als u zich ziek voelt, annuleren we de afspraak omwille van de veiligheid voor alle betrokkenen en maken we de afspraak op een later moment in. Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via 0800 5003.